Współpraca

Lubimy spotkania z drugim człowiekiem. Obecnie dysponujemy dwoma projektami, którymi chętnie dzielimy się z innymi…

 

  • Słowo ma moc
  • Zainwestuj w rodzinę

 

…jednak nie ograniczamy się tylko do nich. Po prostu chętnie spotkamy się, porozmawiamy, napijemy kawy. Podzielimy sobą, a jak będzie trzeba możemy coś razem „zmaglować”.

 

 

Słowo ma MOC

Możesz Oczarować Czytelnika. Skrót, którym posługuję się od lat. Jednak do prawdy o tym jaką słowo ma moc dochodziłem kilkanaście. Najpierw jako reporter, następnie redaktor, a także nauczyciel akademicki. Ciągle poznaję słowa MOC. Odkrywam jego piękno z jednej strony, z drugiej obserwuje zubożanie. Skróty zadomowiły się w naszym słowniku. Jeśli jednak przychodzi co do czego, to okazuje się, że „ok”, „thx” i podobne, to jest za mało.

Poprosił mnie kiedyś kolega, abym napisał za niego list motywacyjny. Starał się o pracę w salonie sprzedaży samochodów. Cztery kółka były jego pasją. Dziewięć zdań. Krótkie (nie mylić ze skrótami) przeplatały się z długimi.  Do tego chwytliwy tytuł i sprawa załatwiona. Pracę otrzymał. Oczywiście dobry tekst plus jego autentyczna pasja dała taki efekt. Tylko łatwo sobie wyobrazić sytuację, że brak atrakcyjnego listu mógł przekreślić szansę na rozmowę kwalifikacyjną.

Słów używamy każdego dnia. W domu, biurze, na spotkaniu, randce. Często jako wykładowca warsztatu dziennikarskiego powtarzam studentom, że nasza praca zaczyna się od słowa pisanego. Im lepiej piszesz, im łatwiej przychodzi Ci przelewanie myśli na papier. Tym szybciej masz szansę oczarować drugą osobę słowem. Jak? Zaplanuj, a następnie napisz co chcesz powiedzieć w ważnej dla Ciebie chwili. Przeczytaj wiele razy, a mózg zakoduje przesłaną mu informację, którą w odpowiednim momencie przekaże dalej.

Słowo ma MOC. Możesz Oczarować Czytelnika = Rozmówcę. To czy to zrobisz zależy tylko od Ciebie. Od czasu, treningu, który temu poświęcisz. Bo trening czyni mistrza, także słowa. Czy to nie jest oczywiste? Powtórzenia, skróty myślowe, krótkie zdania przeplatajacę się z długimi, a nie tylko wielokrotnie podrzędnie złożone… wszystko jest do opanowania. Trzeba tylko chcieć. I Ty będziesz miał MOC.

 

Warsztaty dla grup i zajęcia indywidualne. Jednorazowe, a także współpraca długoterminowa. Masz pytania napisz: dybuk1974@gmial.com

 

 

 

Zainwestuj w rodzinę

Szkolimy się na różnych płaszczyznach życia. Chcemy być coraz lepsi w pracy. Poświęcamy godziny na sport lub inne pasje. I nie ma w tym nic złego. Wręcz można powiedzieć, że jest to naturalne dążenie do bycia coraz lepszym. A jak jest z rodziną? Czy próbujemy zrozumieć zmiany, które zachodzą w najbliższym otoczeniu? Czy rozmawiamy i jak rozmawiamy o tym, co dzieje się z nami? Czy dzielmy się z najbliższymi pragnieniami, czy staramy się wsłuchać w to, co mają inni do powiedzenia? Takie pytania można mnożyć. Za nami kawał wspólnego życia. Poznaliśmy się w 1995 roku. Niespełna dziewięć miesięcy później pobraliśmy. Nie! To nie jest to co myślisz! Nasz syn urodził się dopiero w 1998 roku. Dwa lata po ślubie. Podczas tych wszystkich lat przeszliśmy wiele zakrętów, z których wychodziliśmy poobijani. Ale wychodziliśmy. Ciągle się siebie uczymy. I o naukę właśnie chodzi. O uważność i pewne rytuały, które są inwestycją w małżeństwo, rodzinę. Inwestycją jest także randkowanie, wspólne pełne uwagi rozmowy, wspólne posiłki itd. Inwestycją jest także nieustające poznawanie siebie i poznawanie jego, ich.

 

 

 

 

„Zainwestuje w rodzinę” to spotkanie, podczas którego dzielimy się tym, co w naszym życiu sprawia, że ciągle wychodzimy z zakrętów cali. Poobijani, ale mamy wrażenie, że lepsi. To spotkania w grupach. Najlepiej kilku par. Rozmawiamy, ale także pracujemy warsztatowo. Masz pytania napisz: dybuk1974@gmail.com

 

 

 

Kilka słów o nas od strony zawodowej

 

Aldona Dybuk

 

w branży PR i promocji od 2000 roku. Doświadczenie zdobywała najpierw jako koordynator działań promocyjnych grupy spółek w branży meblowej. Przez osiem lat rzecznik prasowy w branży przemysłowej, gdzie odpowiadała m.in. za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną firmy, kontakty z mediami, strategie PR etc. Przez siedem lat redaktor naczelna gazety korporacyjnej. Koordynatorka i organizatorka eventów, projektów, targów. Kuratorka multimedialnej wystawy „Statki. Nasza pasja” w Ośrodku Kultury Morskiej w Gdańsku. Wraz z mężem opracowała i przeprowadziła autorski projekt szkoleniowy z zakresu komunikacji medialnej. Blogerka. Współwłaścicielka spółki Energy Events, organizatora cyklów imprez triathlonowych i duathlonowych: Triathlon Energy i Duathlon Energy, a także spotkań o tematyce sportowej: Energy Meeting. Interesuje się nowymi trendami, jak Open Eyes Economy i „design thinking”. Kocha podróże i taniec. Latem startuje w imprezach triathlonowych. Mama trójki dzieci. Żona. Przyjaciółka.

 

e-mail: donadybuk@gmail.com

tel. +48 690 34 44 22

 

 

Marcin Dybuk

 

związany z mediami od końca XX wieku. Zaczynał jako reporter. Przeszedł wszystkie szczeble drogi dziennikarskiej, zwieńczonej funkcją redaktora naczelnego. Pracował w “Dzienniku Bałtyckim”, “Wieczorze Wybrzeża”, “Echo Miasta”, współpracował z KAI. Przez ostanie lata zdobywał równocześnie doświadczenie w branży reklamowej, m.in. w największej rozgłośni radiowej na Pomorzu – Radiu Gdańsk, gdzie jest szefem marketingu i reklamy. Bloger, koordynator i pomysłodawca wielu akcji społecznych, m.in. “Pomorze Biega i Pomaga”, “Po pierwsze A1”, “Cichy Bohater”, “Kulturalna jazda”, “Lato zaczyna się w Gdyni”, “Aktywuj się triathlonie” i innych. Laureat nagród, m.in. Bursztynowego Mikrofonu, odznaczenie Senatu RP, Brązowy Krzyż Zasługi Prezydenta RP. Wykładowca na Uniwersytecie Gdańskim i w Ateneum Szkole Wyższej w Gdańsku, na kierunkach dziennikarstwa. Komentator i prelegent podczas różnych konferencji o tematyce medialnej i społecznej. Pasjonat triathlonu i biegania. Tata trójki dzieci. Mąż. Przyjaciel.

 

e-mail: dybuk1974@gmail.com

tel. +48 695 36 36 21